Sunday 20 September 2015

PRODUK : BAZAR MAESTRO


Antara produk yang saya jual secara online:

K FINE CREAM SUPER (KFCS) merupakan sejenis krim pelembut dan pengembang roti yang hangat diperkatakan bagi baker profesional mahupun amtaur. Penemuan bahan ini dilakukan oleh Chef Khairi Mansor yang merupakan chef bakery yang berpengalaman lebih daripada 30 tahun dalam bidang ini. Saya selaku stokis di bahagian utara dan saya satu-satunya stokis yang menjual krim bersama buku resepi roti.
NAKED NUTS atau kacang telanjang merupakan produk saya sendiri yang saya goreng secara kecil-kecilan di rumah menggunakan bahan-bahan tertentu seperti kacang shadong, rempah, cili padi dan ikan bilis. ia merupakan produk sensasi kerana namanya yang agak seksi dan seringkali menjadi orederan setiap kali musim perayaan. Harga yang ditawarkan adalah RM 40 sekilo atau RM 22 nbagi 500gm termasuk poslaju


SERUNDING BILIS PEDAS merupakan sambal bilis kering yang diusahakan oleh saudara saya di Kedah. Ia merupakan produk yang laris menjelang musim haji kerana sering menjadi bekalan makan tambahan di perantauan. Ia boleh tahan selama 3 bulan jika di luar peti ais dan tempoh 6 bulan jika disimpan di dalam peti ais. Ia sedap dimakan dengan nasi panas, nasi impit, lontong, dicicah ketupat dan roti atau dimakan begitu saja sebagai kudapan.
Harganya:
1 peket RM 14 termasuk pos
2 peket RM 22
3 peket = RM 30 termasuk pos
Selepas 3 peket harganya RM 10 sepeket termasuk pos
Pakej Istimewa:


APRON GRO merupakan produk ekslusif Group Resepi Otai (GRO) yang dikeluarkan untuk ahli-ahli yang berminat untuk menyimpan momen-momen indah selama bersiaran di alam maya. Telah terjual lebih 300 helai dengan harga RM 30 termasuk sulam nama dan pos













Jika berminat dengan produk BAZAR  MAESTRO  boleh hubungi 
0124530315 (Wan Sukeri)






No comments:

Post a Comment

Ayam Ala Thai 1/2 ekor ayam dipotong kecil, gaul garam kunyit dan goreng 1 labu bawang Holland (1/2 dihiris & 1/2 dikisar) 3 ulas baw...